R3 bodykit

R3 bodykit
ada duit lebih nanti, akan ku transform 'blacky' ku dgn bodykit R3..insyaAllah..

BLACKY

BLACKY
masih standard lagi..kalo ada rezki, masuk bodykit R3..

Thursday, November 25, 2010

5 brothers

Assalamualaikum w.b.t

saja nk share gambar2 kami 5 beradik sewaktu majlis makan2 sempena perkahwinan ayah kami dgn pasangannya..hihi..

ayahku kawin lagi~~~(selamba aku karok lagu ni masa kenduri tu..hahaha.. ;p)

tahniah buat abah kerna mendapat teman hidup yg baru. uda hepi sgt2!!!

sesungguhnya, adalah amat payah utk kami berlima bersama..dah berapa kali raya ntah, mmg x pernah complete.. sbb tu aku amik inisiatif utk snap gamabr ni..mmg amat berharga..


yang, nyah, yop, uda & adik..

rear view of us!!

da' LIMA..haha..

ok..gambar yg ni adalah mengikut urutan..hahaha..


kacak tak?? ;p

ah-ha!! takde satu pun gambo pompuan kan?hahaha..ya, mmg kami 5 beradik adalah lelaki..
dan Allah MAHA ADIL.. anak sdara aku dua2 pompuan..hehe..

sekian, wassalam..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete